كُن أحد المُعجبين

كلمات اغنية كل يوم بنعيشه لــ أحمد جمال ومحمد عساف وفرح يوسف

استماع وتحميل كليب كل يوم بنعيشه - احمد جمال ومحمد عساف وفرح يوسف | كامل 

قدم نجوم عرب ايدول الثلاثى اغنيتهم الجديدة " كل يوم بنعيشه " على غرار ما قدمته عرب ايدول الموسم السابق للمتسابقين الثلاثة المتبقين فى نهاية المنافسة 

كلمات اغنية كل يوم بنعيشه لــ أحمد جمال ومحمد عساف وفرح يوسف


أتمنيت و استنيت واتحديت الدنيا بحالها
ايام حلوه و ايام مره .. عدو عليااا

قولت زمااااان مهما اسيييت بكره نجوم السما دي هطولها
ما اللي بيتعب لازم يوصل بعد شويه

كنت في عز ضعفي بيبقي في قلبي طموووح
كنت بشوف في الضلمه بعيد .. شباك مفتوووح
شباااك مفتوووح

...

كل يوم بنعيشه اكيد .. بنكتشف في طريق جديد
كل يوم بنعيشه اكيد .. بنكتشف في طريق جديد
كل يوم بنعيشه اكيد .. بنكتشف في طريق جديد
كل يوم بنعيشه اكيد .. بنكتشف في طريق جديد

....

وانا دلوقتي واقف اغني ودموع عينيا بتهرب مني

واصل صوتي واصل صوتي لكل النااااااااس
لكل النااااااااااااس

اللي يعيش ياما يشوف
واللي بيمشي بيشوف اكتر
كنت انا شايف صورة حلمي واقفه قصادي

كان في صوت سامعه يقووول .. بكره هييجي اليوم وهتقدر
اااااااه أقوي بقلمك و اسمع حلمك .. لما ينادي


فاضل خطوه وهوصل للي انا بحلم بيه
دانا اليوم اللي انا عيشت سنين وانا مستنييييييييييه
وانا مستنيييييييييييييييه


كل يوم بنعيشه اكيد .. بنكتشف في طريق جديد
كل يوم بنعيشه اكيد .. بنكتشف في طريق جديد
كل يوم بنعيشه اكيد .. بنكتشف في طريق جديد
كل يوم بنعيشه اكيد .. بنكتشف في طريق جديد


كليب كل يوم بنعيشه احمد جمال ومحمد عساف وفرح يوسف كامل




كليب كل يوم بنعيشه احمد جمال ومحمد عساف وفرح يوسف كامل

كليب كل يوم بنعيشه احمد جمال ومحمد عساف وفرح يوسف كامل


كليب عرب ايدول الجديد
كليب احمد جمال ومحمد عساف وفرح يوسف
اغنية الثلاثى احمد جمال ومحمد عساف وفرح يوسف
Mp3 .Wav .صيغة جوال
كليب عرب ايدول الجديد محمد عساف  واحمد جمال وفرح يوسف
اغنية اراب ايدول الجديدة لاحمد جمال ومحمد عساف وفرح يوسف
Clips new Arab Idol
Clips Ahmed Gamal Mohamed Assaf and Farah Youssef
Song trio Ahmed Jamal Mohammed Assaf and Farah Youssef
Mp3. Wav. Mobile version
Clips new Arab Idol Mohammed Assaf, Ahmad Jamal and Farah Youssef
Arab Idol's new song for Ahmed Gamal Mohamed Assaf and Farah Youssef

طريقة تحميل الفيديو باى صيغة من هنااا
Share this article :
التعليقات
0 التعليقات

إرسال تعليق

اترك لنا تعليقك

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. ايجى لينكس - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger